söndag 19 juni 2011

Pizza!

Oliver, mozarella, ruccola och parmesan


Chevre-ost, sparris och serrano-skinka med några valnötter och lite honung


Believe it or not, men jag har aldrig varit något stort fan av pizza. Åt min första pizza när jag var 17 år, och hittills har jag bara provat hawaii och kebab. Inte så normalt kanske men det var något jag hade bestämt mig för när jag var liten att jag inte tyckte om.

Men nu har jag hittat ett alternativ jag tycker är supersmarrigt! Hemgjord pizza! Det var min kära rumskompis Anita i Bordeaux som gjorde den första smarriga skapelsen till mig och äntligen fann jag en pizza som föll mig i smaken!

Smaken blir lite mer sofistikerad och fräsch när man gör dom själv. Alla har väl redan gjort hemgjord pizza förut, det är nog bara jag som är lite efter! Jag kan iaf varmt rekommendera dessa två skapelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar