lördag 30 april 2011

Strandhäng i Arcachon som blev parkhäng istället!

Det har ju varit lite kämpigt med studier på sistone så vi tyckte vi var värda en heldag på stranden! Men det tyckte inte blåsten att vi skulle ha! Det var soligt, jättefint väder, blå himmel och inga moln, men blåsten förstörde allt. Jag låg på min lilla handduk och spände mig samtidigt som jag intalade mig själv att "koppla av, det är skönt, njuuut". Men efter någon timme eller två gav vi upp.

Då gick vi runt lite i stan istället och kollade i affärer och åkte upp i en hiss som tog oss till en mysig liten park. En trevlig lugn dag trots allt, lite mer avkopplad och glad känner jag mig!

Vacker utsikt över staden och havet från parken

Hopp!

Pose med palmblad!

Pose med liten palm

Pose bakom palm

Gamla hästar i parken

Vackra rosor o en osminkad Hanna!

Fransmännen älskar sina bakverk "macaroons" så mycket att de till och med vill smycka sig med dom! Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar